loading...
به روز فان خوش امدید
علیرضا بازدید : 85 پنجشنبه 03 آذر 1390 نظرات (4)
فروردین: ایده‌های بزرگی را كه مدت هاست در ذهن تان داشته‌اید، بیرون آورده وآنها را عملی می‌سازید و این باعث می‌شود كه ذهن مغشوش شما، كمی‌آرام شود. حالا دیگر به جای نگرانی درباره جزییات امور، به دنبال یادگیری  بروید و سعی كنید كه هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید و پیشرفت كنید. به یاد داشته باشید كه با بررسی بی‌طرفانه است كه همه چیز به دست می‌آید و سعی كنید كه راهی را پیدا كنید كه در سطوح بنیادی نیز پیشرفت كنید.
 

اردیبهشت:‌ عطارد منطقی، ارتباط نزدیك را در طی هفته‌های آینده به شما نوید می‌دهد. اگر چه الان شما بسیار مشتاق هستید كه لایه‌های زیرین سطوح ظاهری را حفر كنید تا بتوانید پی به عمیق ترین احساسات خود ببرید، اما ممكن است كه حقیقت باز هم بوسیله احساسات شما پنهان شده باشد. هر چیزی را در دل تان نگه ندارید. یك دوست مورد اعتماد پیدا كنید،‌ موقعیت را بسنجید و بعد احساسات خود را با او در میان بگذارید. اما قبل از آن مطمئن شوید كه او یك دوست واقعی برای شماست.
 

 
علیرضا بازدید : 101 پنجشنبه 03 آذر 1390 نظرات (0)
از اردبیل خبر می رسد پخش یك فیلم غیراخلاقی از تابلوی تبلیغاتی در خیابان اصلی این شهر موجب اعتراض و تعجب جمع كثیری از اقشار مختلف مردم شده است.
 
این دستگاه كه به صورت یك نمایشگر بزرگ در خیابان اصلی روبروی مصلی و دفتر امام جمعه اردبیل با مجوز رسمی از دستگاه های ذیربط توسط شهرداری جهت بخش آگهی های تبلیغاتی نصب شده است ساعت 8 صبح به مدت حدود نیم ساعت فیلم یك زن كه با وضع مبتذل درحال رقص بود را پخش كرد.
 
هنوز علت و انگیزه پخش این فیلم مشخص نشده ولی مجری و پیمانكار این طرح می گوید فیلم از حافظه دستگاه خود به خود و بدون دخالت انسان پخش شده است اما به این سئوال كه چنین فیلمی در چنین مكان حساس چرا در حافظه دستگاه گذاشته شده جوابی داده نشده است.
علیرضا بازدید : 79 پنجشنبه 03 آذر 1390 نظرات (0)


با اینکه افراد معروف و مشهور زیادی عضو سازمان‌های خیریه هستند، اما 10 مورد از آنها در سطحی کاملاً متفاوت کارهای خیر انجام می‌دهند – افراد مشهوری که وقت و پول خود را به امید ساختن دنیایی بهتر، امن‌تر و سالم‌تر خرج می‌کنند.

 آنجلینا جولی (Angelina Jolie). آنجلینا جولی نامی پرآوازه در این زمینه برای خود ساخته است اما بسیاری از کارهای او که حمایت از سازمان‌ها و بنیادهای خیریه در سراسر جهان است، از گوش عموم پنهان می‌ماند. جولی سفیر صلح UNHCR است. همچنین به UNICEF، کمپین یک، پزشکان بدون مرز، و یازمان کمک رسانی افغانستان نیز کمک می‌کند. علاوه بر این، با همسر خود برد پیت، سازمانی خیریه به نام جولی-پیت راه‌اندازی کرده است.
10  فرد مشهوری که در امور خیریه نقش ایفا می‌کنند+عکس
 برد پیت (Brad Pitt). برد پیت نیز مانند همسر خود، آنجلینا جولی، در امور خیریه بسیاری مشغول است. کارهای خیریه او شامل کمک به سازمان اقدامات جهانی برای کودکان، Global Green، Live 8، کمپین یک، دیده‌بان حقوق‌بشر و سازمان خیریه خودشان به نام جولی-پیت می‌باشد.

بونو (Bono).بونو نه تنها برترین خواننده گروه ایرلندی U2 است، درامور خیریه نیز دست دارد که اکثر آن در زمینه مبارزه با گرسنگی در سراسر جهان است. حمایت‌های خیریه بونو شامل کمک به سازمان‌های کمپین یک، سازمان عفو بین‌الملل، (RED) و UNiCEF می‌باشد.



 
علیرضا بازدید : 83 پنجشنبه 03 آذر 1390 نظرات (0)


روابط عمومي ايرانسل اعلام كرد كه با عرضه سيم‌کارت دوقلو، مشترکين جديد ايرانسل ديگر لازم نيست منتظر دريافت سيم‌کارت هديه خود از طريق پست بمانند، چراکه از اين پس سيم‌کارت اصلي و هديه خود را در قالب يک بسته‌بندي، در زمان خريد دريافت خواهند کرد.

ايرانسل در اطلاعيه خود تاکيد کرده است بهاي سيم‌کارت دائمي ايرانسل، به همراه يک سيم‌کارت هديه با 2هزار ريال اعتبار اوليه، 120هزار تومان و بهاي سيم‌کارت اعتباري ايرانسل با 20

علیرضا بازدید : 82 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)
 

این زن 50 ساله در یكی از روستاهای بومی در جنوب غربی شهر «خمیس مشیت» به دنیا آمده و پرورش یافته است.
 
در این روستا سنتی وجود دارد كه طبق آن زن باید در تمام عمر صورت خود را از همه بپوشاند. شوهر كه از كنجكاوی به ستوه آمده بود سعی كرد نقاب زن را از روی صورتش بردارد ولی زن به شدت خشمگین شد و فردای آن روز تقاضای طلاق داد.
 
زن به قاضی گفت: همسرش متنبه شده و قسم‌خورده دیگر این عمل قبیح را تكرار نكند ولی او دیگر نمی‌تواند به زندگی مشترك ادامه دهد.

علیرضا بازدید : 71 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)

روز گذشته پس از نشست خبري علي​اکبر جوانفکر مشاور رسانه​اي رئيس​جمهور و سرپرست روزنامه ايران، عوامل دادستاني براي بازداشت وي به اين روزنامه مراجعه کردند ولي اين موضوع پس از ساعتي متوقف شد.

صبح امروز روزنامه ايران به عنوان ارگان دولت، بدون تيتر يک و تنها با عکسي از سردر روزنامه در صفحه نخست منتشرشد.
 
روزنامه ايران با تيتر سفيد منتشرشد+عکس
علیرضا بازدید : 91 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)
او به مأموران گفت: فرد ناشناسي يك سايت اينترنتي با مشخصات و عكس من راه‌اندازي كرده و مدعي شده خانه‌ام يك مركز فساد است و مدتي است مردان غريبه به اين بهانه مزاحم من مي‌شوند و آرامش روحي و رواني‌ام را برهم زده‌اند. حالا هم خواستار بررسي سريع موضوع و برخورد با عامل يا عاملان اين ماجراي ناجوانمردانه هستم. پس از اين شكايت تيمي از مأموران تحقيقات تخصصي را آغاز كرده و دريافتند مطالب سايت از محلي در نزديكي دفتر كار شاكي ارسال مي‌شود.
در ادامه نيز 40 تن در اين رابطه شناسايي شده و تحقيقات روي آنها متمركز شد. سرانجام پس از 3 ماه تجسس، مأموران به يكي از همكاران شاكي به نام «فريبا» مشكوك شده و او را تحت بازجويي‌هاي پليسي قرار دادند. دختر جوان در تحقيقات مقدماتي منكر هرگونه جرمي شد اما وقتي با دلايل پليسي روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و گفت: به مرد جواني كه از همكارانم بود، علاقه‌مند شده بودم اما او برخلاف علاقه‌ام به شاكي پيشنهاد ازدواج داد.
من هم براي انتقام سايت را راه‌اندازي كردم. سرهنگ محمدمهدي كاكوان، رئيس پليس «فتا» استان البرز با اشاره به اين خبر هشدار داد: شهروندان بخصوص زنان و دختران از قرار دادن مشخصات و عكس‌هاي خود روي شبكه‌هاي اجتماعي بشدت خودداري كرده و اطلاعات خصوصي زندگي‌شان را به هيچ عنوان در اختيار افراد غريبه قرار ندهند.
علیرضا بازدید : 47 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (1)

فروردین:اگر قبلاً شخصی با شما مخالفت می‌کرده، امروز در حالی که تغییراتی در برنامه‌ها به وجود می‌آورد، بالاخره دیدگاه‌های شما را درک می‌کند. باوجود این فکر نکنید که دوستانتان رفتار خودسرانه شما را تحسین می‌کنند. بلکه آنها نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که شما را همانطوری که هستید قبول کنند. اگر به دیگران فشار آورید که از راحتی و آسایش خود چشم پوشی کنند هیچ سودی عایدتان نمی‌شود.


اردیبهشت: شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.


 

علیرضا بازدید : 68 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)
یک روزنامه سعودی در شماره چند روز پیش خود، طی گزارشی ویژه اعلام کرد، بیش از یك سال است كه نوعی ازدواج با هدف لذت جنسی در یمن رواج یافته که «ازدواج پنج‌شنبه» نام دارد.
 
این روزنامه عربستانی در ادامه گزارش خود افزود: بیشتر مشتریان این نوع ازدواج‌ها گردشگران عرب کشورهای حوزه خلیج فارس هستند که برای گذراندن تعطیلات خود، در فصل تابستان به کشور سرسبز یمن می‌روند. در همین حال "نبیل الفقیه" وزیر گردشگری یمن با رد این گزارش اظهار داشت:
 
مردم یمن به داشتن اخلاق نیکو و اندیشه های محافظه کارانه و شدید شهرت دارند و از همین رو به هیچ وجه این مردم نمی‌توانند تن به چنین کارهایی بدهند. وی در ادامه افزود: بی‌شک نمی‌توان در هیچ قبیله یمنی چنین ازدواجی را که ازدواج پنج‌شنبه نام داشته باشد را پیدا کرد.
 
عادات و عقاید یمنی این اجازه را نمی‌دهد که ازدواجی غیر شرعی و غیر قانونی مانند «متعه»، «المیسار»، «عرفی»، «وناسة» و «المصیاف» در این کشور صورت گیرد. گفتنی است این چند نوع ازدواج‌ طی یک دهه اخیر در کشورهای عربی رواج یافته و از برخی جهات شبیه به ازدواج مؤقت است. ازدواج نوع میسار را بیشتر دانشجویان انجام می‌دهند. ازدواج عرفی نیز مانند آن است. ازدواج المصیاف بیشتر در تابستان که فصل گردشگری است، صورت می‌گیرد.
علیرضا بازدید : 71 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)
این عکس به این خاطر جالب توجه است که چندی پیش شنیده شد رئیس دفتر رئیس جمهور به دلیل افتادگی پلک تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور روز گذشته پس از چند هفته بار دیگر در برابر دوربین عکاسان ظاهر شد.

به گزارش فرارو، در مراسم بزرگداشتی که روز گذشته در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد اسفندیار رحیم مشایی در کنار رئیس جمهور و اعضا کابینه حضور داشت.

رئیس دفتر رئیس جمهور که پس از هفته ها در برابر دوربین عکاسان خبرگزاری ها می گرفت مورد توجه ویژه آنان قرار داشت.

درمیان عکس های منتشر شده از مشایی در خبرگزاری فارسی عکسی از نمای بسته چهره عضو جنجالی دولت وجود دارد که جالب توجه است.

  مشایی از نمای نزدیک بعد از عمل جراحی + عکس

این عکس به این خاطر جالب توجه است که چندی پیش شنیده شد رئیس دفتر رئیس جمهور به دلیل افتادگی پلک تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
 
گفتنی است در ان زمان سایت های حامی وی مدعی شدند این جراحی ناشی از خشکی چشم  به دلیل گریه ها و راز و نیازهای شبانه بوده است!

علیرضا بازدید : 246 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)

مراکش در ماه آینده برای زنان با حجاب خود مسابقه ای را جهت انتخاب ملکه زیبایی در سال 2012 برگزار می کند.

به گزارش برترین ها، این مسابقه از سومین روز ماه ژانویه با در نظر گرفتن سنن و عادات کشور های شرکت کننده  برگزار می شود.

زیبا ترین زن مراکش در سال 2012


 

علیرضا بازدید : 62 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)
 

 «جی کی رولینگ» خالق مجموعه داستان‌های «هری پاتر» به‌زودی علیه «رابرت مرداک» شهادت می‌دهد.

این نویسنده انگلیسی در هفته جاری در کنار دیگر قربانیان شنودهای تلفنی کمپانی «مرداک» علیه او شهادت می‌دهد.
 
 «جی کی رولینگ» و بسیاری از قربانیان غول رسانه‌ای «مرداک» از امروز برای شهادت علیه او به دلیل شنودهای غیرقانونی کمپانی‌اش در دادگاه رسمی حاضر می‌شوند.

علاوه بر حضور رولینگ، والدین و خانواده دختری که به‌دلیل شنودهای تلفنی «مرداک» به قتل رسید‌، در این دادگاه حاضر خواهند شد تا به پرونده آنها در این زمینه نیز رسیدگی شود.

این افراد قصد دارند با حضور در دادگاه از مشکلاتی که به واسطه شنود تلفنی و غیرقانونی «مرداک» برای آنها به وجود آمده دانسته‌های خود را با قاضی مطرح کنند.

دراین پرونده «دیوید شربورن» وکیل قربانیان پروژه مرداک قصد دارد از موکلین خود در برابر اقدامات بی‌شرمانه کمپانی مرداک دفاع کند و سؤالاتش را از مرداک به‌دلیل نقض حریم خصوصی شهروندان مطرح کند.

در این دادگاه علاوه بر رسیدگی به اتهامات کمپانی مرداک و شخص وی به‌عنوان مجری این افتضاح رسانه‌ای به شکایت تمامی قربانیان این شنود غیرقانونی در سال‌های گذشته رسیدگی می‌شود.

«جی کی رولینگ» خالق «هری پاتر» از این مرد شکایت کرد
علیرضا بازدید : 61 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (1)

بحث درباره جدایی نادر از سیمین و رویکردش به جامعه امروز ایران به زندگی سازندگان‌اش کشیده است. روزنامه هفت صبح در تيتر خبرش  نوشته: عاقبت ترمه از ايران رفت.

 اصغر فرهادي پروژه مشترك خود را با تهيه كننده فرانسوي ممنتو فيملز  اينترنشنال- را جلو برده است و مهمتر از آن اينكه در حال نوشتن يك فيلمنامه مشترك با ياسمينا رضا، نمايشنامه نويس بزرگ فرانسوي است كه نمايشنامه هنر نوشته او جوايز زيادي به دست آورده و پولانسكي فيلم خداوند كشتار را بر مبناي ديگر نمايشنامه مشهور او ساخته .

اصغر فرهادی با خانواده اش ایران را ترک کرد +عکس دخترش


 

علیرضا بازدید : 62 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)

کوکاکولا با همکاری شرکت لندنی Nexus Interactive Arts، در «کیتوی»ی اکوادور، آبشاری ۱۶ متری ویژه‌ای درست کرده است.

در این آبشار خبری از آب نیست، چون این آبشار دیجیتال است و بزرگ‌ترین «اسکرین سیور» تعاملی دنیا محسوب می‌شود.

تصاویری از آبشار دیجیتال کوکاکولا

هشت ماه برای ایجاد این آبشار وقت صرف شد تا اینکه از دو روز قبل یعنی از هفدهم نوامبر، آبشار در فروشگاه «ال کندادو» به نمایش درآمد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 323
  • بازدید کلی : 10,083