loading...
به روز فان خوش امدید
علیرضا بازدید : 90 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)
او به مأموران گفت: فرد ناشناسي يك سايت اينترنتي با مشخصات و عكس من راه‌اندازي كرده و مدعي شده خانه‌ام يك مركز فساد است و مدتي است مردان غريبه به اين بهانه مزاحم من مي‌شوند و آرامش روحي و رواني‌ام را برهم زده‌اند. حالا هم خواستار بررسي سريع موضوع و برخورد با عامل يا عاملان اين ماجراي ناجوانمردانه هستم. پس از اين شكايت تيمي از مأموران تحقيقات تخصصي را آغاز كرده و دريافتند مطالب سايت از محلي در نزديكي دفتر كار شاكي ارسال مي‌شود.
در ادامه نيز 40 تن در اين رابطه شناسايي شده و تحقيقات روي آنها متمركز شد. سرانجام پس از 3 ماه تجسس، مأموران به يكي از همكاران شاكي به نام «فريبا» مشكوك شده و او را تحت بازجويي‌هاي پليسي قرار دادند. دختر جوان در تحقيقات مقدماتي منكر هرگونه جرمي شد اما وقتي با دلايل پليسي روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و گفت: به مرد جواني كه از همكارانم بود، علاقه‌مند شده بودم اما او برخلاف علاقه‌ام به شاكي پيشنهاد ازدواج داد.
من هم براي انتقام سايت را راه‌اندازي كردم. سرهنگ محمدمهدي كاكوان، رئيس پليس «فتا» استان البرز با اشاره به اين خبر هشدار داد: شهروندان بخصوص زنان و دختران از قرار دادن مشخصات و عكس‌هاي خود روي شبكه‌هاي اجتماعي بشدت خودداري كرده و اطلاعات خصوصي زندگي‌شان را به هيچ عنوان در اختيار افراد غريبه قرار ندهند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 314
  • بازدید کلی : 10,074