loading...
به روز فان خوش امدید
علیرضا بازدید : 46 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (1)

فروردین:اگر قبلاً شخصی با شما مخالفت می‌کرده، امروز در حالی که تغییراتی در برنامه‌ها به وجود می‌آورد، بالاخره دیدگاه‌های شما را درک می‌کند. باوجود این فکر نکنید که دوستانتان رفتار خودسرانه شما را تحسین می‌کنند. بلکه آنها نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که شما را همانطوری که هستید قبول کنند. اگر به دیگران فشار آورید که از راحتی و آسایش خود چشم پوشی کنند هیچ سودی عایدتان نمی‌شود.


اردیبهشت: شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.


 

علیرضا بازدید : 67 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)
یک روزنامه سعودی در شماره چند روز پیش خود، طی گزارشی ویژه اعلام کرد، بیش از یك سال است كه نوعی ازدواج با هدف لذت جنسی در یمن رواج یافته که «ازدواج پنج‌شنبه» نام دارد.
 
این روزنامه عربستانی در ادامه گزارش خود افزود: بیشتر مشتریان این نوع ازدواج‌ها گردشگران عرب کشورهای حوزه خلیج فارس هستند که برای گذراندن تعطیلات خود، در فصل تابستان به کشور سرسبز یمن می‌روند. در همین حال "نبیل الفقیه" وزیر گردشگری یمن با رد این گزارش اظهار داشت:
 
مردم یمن به داشتن اخلاق نیکو و اندیشه های محافظه کارانه و شدید شهرت دارند و از همین رو به هیچ وجه این مردم نمی‌توانند تن به چنین کارهایی بدهند. وی در ادامه افزود: بی‌شک نمی‌توان در هیچ قبیله یمنی چنین ازدواجی را که ازدواج پنج‌شنبه نام داشته باشد را پیدا کرد.
 
عادات و عقاید یمنی این اجازه را نمی‌دهد که ازدواجی غیر شرعی و غیر قانونی مانند «متعه»، «المیسار»، «عرفی»، «وناسة» و «المصیاف» در این کشور صورت گیرد. گفتنی است این چند نوع ازدواج‌ طی یک دهه اخیر در کشورهای عربی رواج یافته و از برخی جهات شبیه به ازدواج مؤقت است. ازدواج نوع میسار را بیشتر دانشجویان انجام می‌دهند. ازدواج عرفی نیز مانند آن است. ازدواج المصیاف بیشتر در تابستان که فصل گردشگری است، صورت می‌گیرد.
علیرضا بازدید : 71 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)
این عکس به این خاطر جالب توجه است که چندی پیش شنیده شد رئیس دفتر رئیس جمهور به دلیل افتادگی پلک تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور روز گذشته پس از چند هفته بار دیگر در برابر دوربین عکاسان ظاهر شد.

به گزارش فرارو، در مراسم بزرگداشتی که روز گذشته در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد اسفندیار رحیم مشایی در کنار رئیس جمهور و اعضا کابینه حضور داشت.

رئیس دفتر رئیس جمهور که پس از هفته ها در برابر دوربین عکاسان خبرگزاری ها می گرفت مورد توجه ویژه آنان قرار داشت.

درمیان عکس های منتشر شده از مشایی در خبرگزاری فارسی عکسی از نمای بسته چهره عضو جنجالی دولت وجود دارد که جالب توجه است.

  مشایی از نمای نزدیک بعد از عمل جراحی + عکس

این عکس به این خاطر جالب توجه است که چندی پیش شنیده شد رئیس دفتر رئیس جمهور به دلیل افتادگی پلک تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
 
گفتنی است در ان زمان سایت های حامی وی مدعی شدند این جراحی ناشی از خشکی چشم  به دلیل گریه ها و راز و نیازهای شبانه بوده است!

علیرضا بازدید : 245 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)

مراکش در ماه آینده برای زنان با حجاب خود مسابقه ای را جهت انتخاب ملکه زیبایی در سال 2012 برگزار می کند.

به گزارش برترین ها، این مسابقه از سومین روز ماه ژانویه با در نظر گرفتن سنن و عادات کشور های شرکت کننده  برگزار می شود.

زیبا ترین زن مراکش در سال 2012


 

علیرضا بازدید : 62 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)
 

 «جی کی رولینگ» خالق مجموعه داستان‌های «هری پاتر» به‌زودی علیه «رابرت مرداک» شهادت می‌دهد.

این نویسنده انگلیسی در هفته جاری در کنار دیگر قربانیان شنودهای تلفنی کمپانی «مرداک» علیه او شهادت می‌دهد.
 
 «جی کی رولینگ» و بسیاری از قربانیان غول رسانه‌ای «مرداک» از امروز برای شهادت علیه او به دلیل شنودهای غیرقانونی کمپانی‌اش در دادگاه رسمی حاضر می‌شوند.

علاوه بر حضور رولینگ، والدین و خانواده دختری که به‌دلیل شنودهای تلفنی «مرداک» به قتل رسید‌، در این دادگاه حاضر خواهند شد تا به پرونده آنها در این زمینه نیز رسیدگی شود.

این افراد قصد دارند با حضور در دادگاه از مشکلاتی که به واسطه شنود تلفنی و غیرقانونی «مرداک» برای آنها به وجود آمده دانسته‌های خود را با قاضی مطرح کنند.

دراین پرونده «دیوید شربورن» وکیل قربانیان پروژه مرداک قصد دارد از موکلین خود در برابر اقدامات بی‌شرمانه کمپانی مرداک دفاع کند و سؤالاتش را از مرداک به‌دلیل نقض حریم خصوصی شهروندان مطرح کند.

در این دادگاه علاوه بر رسیدگی به اتهامات کمپانی مرداک و شخص وی به‌عنوان مجری این افتضاح رسانه‌ای به شکایت تمامی قربانیان این شنود غیرقانونی در سال‌های گذشته رسیدگی می‌شود.

«جی کی رولینگ» خالق «هری پاتر» از این مرد شکایت کرد
علیرضا بازدید : 61 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (1)

بحث درباره جدایی نادر از سیمین و رویکردش به جامعه امروز ایران به زندگی سازندگان‌اش کشیده است. روزنامه هفت صبح در تيتر خبرش  نوشته: عاقبت ترمه از ايران رفت.

 اصغر فرهادي پروژه مشترك خود را با تهيه كننده فرانسوي ممنتو فيملز  اينترنشنال- را جلو برده است و مهمتر از آن اينكه در حال نوشتن يك فيلمنامه مشترك با ياسمينا رضا، نمايشنامه نويس بزرگ فرانسوي است كه نمايشنامه هنر نوشته او جوايز زيادي به دست آورده و پولانسكي فيلم خداوند كشتار را بر مبناي ديگر نمايشنامه مشهور او ساخته .

اصغر فرهادی با خانواده اش ایران را ترک کرد +عکس دخترش


 

علیرضا بازدید : 62 چهارشنبه 02 آذر 1390 نظرات (0)

کوکاکولا با همکاری شرکت لندنی Nexus Interactive Arts، در «کیتوی»ی اکوادور، آبشاری ۱۶ متری ویژه‌ای درست کرده است.

در این آبشار خبری از آب نیست، چون این آبشار دیجیتال است و بزرگ‌ترین «اسکرین سیور» تعاملی دنیا محسوب می‌شود.

تصاویری از آبشار دیجیتال کوکاکولا

هشت ماه برای ایجاد این آبشار وقت صرف شد تا اینکه از دو روز قبل یعنی از هفدهم نوامبر، آبشار در فروشگاه «ال کندادو» به نمایش درآمد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 284
  • بازدید کلی : 10,044